Сервіс

Наші досвідчені фахівці готові вирішувати будь-які питання, пов'язані з ремонтом та налаштуванням мережевого обладнання.

Контактний телефон: +38 (095) 50-42-682 (Viber/Telegram)

E-mail: support@nggroup.ua

У ремонт приймаються комутатори, роутери, базові станції, точки доступу, оптичні лінійні термінали, джерела безперебійного живлення, стабілізатори та інше обладнання від виробників Mikrotik, Ubiquiti, D-Link, TP-Link, BDCOM, Cisco і ін. Також ми надаємо послуги з перепрошивки оптичних модулів.

Перед відправкою уточніть чи проводяться ремонтні роботи по вашій моделі пристрою.

Після визначення дефекту, вартість і доцільність узгоджуються з замовником.

У вартість післягарантійного ремонту обладнання входить діагностування несправності, роботи по відновленню працездатності і тестування пристроїв перед відправкою замовнику.

 

Правила прийому обладнання до Сервісного центру

  • Діагностика та ремонт гарантійного обладнання, виконується в строк до 14 календарних днів.
  • Техніку з заявленим дефектом - «Не включається» або техніку, в якій відходить контакт у роз'ємах, необхідно здавати в ремонт у комплекті із зарядним пристроєм (адаптером, блоком живлення).
  • Обладнання повинно знаходитися в оригінальній упаковці, з відповідними їй серійними номерами або МАС-адресами. Не допускаються написи або пояснення про несправності на упаковці (коробці, пакет, і т.д.)
  • Під гарантійним (безоплатним) сервісним обслуговуванням, розуміється додаткове зобов'язання виробника щодо усунення недоліків (дефектів) виробу, які виникли з вини виробника, безоплатне для замовника.
  • Заміна у виробі несправних частин (деталей, вузлів) у період гарантійного терміну або терміну безоплатного сервісного обслуговування, не веде до встановлення нового гарантійного терміну або нового терміну безоплатного сервісного обслуговування на весь виріб або на змінення частини.

Гарантійні зобов'язання не поширюються у наступних випадках:

  • якщо виріб використовувався в інших цілях, які не відповідають його прямому призначенню;
  • порушення правил і умов експлуатації виробу, викладених в Інструкції користувача та іншій документації, що надається споживачеві у комплекті з виробом;
  • якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
  • якщо дефект викликаний зміною конструкції або схеми виробу, підключенням зовнішніх пристроїв, не передбачених виробником;
  • якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, навмисними або необережними діями споживача або третіх осіб;
  • якщо під час первинної діагностики виявлені механічні пошкодження, що виникли після передачі виробу споживачеві;
  • ушкодження, викликані дією вологи, високих або низьких температур, корозією, окисленням, потраплянням всередину вироба сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
  • якщо пошкодження (недоліки) викликані впливом комп'ютерних вірусів і аналогічними програмами; установкою, зміною або видаленням паролів (кодів) виробу, модифікацією і (або) переустановки програмного забезпечення третіх виробників, форматуванням накопичувачів на жорстких магнітних дисках, застосуванням сервісних кодів;
  • якщо дефект виник внаслідок природного зносу виробу.

Післягарантійний ремонт та діагностика

  • Під післягарантійним (платним) сервісним обслуговуванням розуміється обслуговування техніки, яка вийшла з терміну гарантійного обслуговування, або знята з гарантійного обслуговування.
  • Вартість ремонту визначається вартістю робіт та запчастин, які були використані для відновлення працездатності пристрою - в кожному випадку індивідуально.
  • Акт про неможливість відновлення працездатності пристрою, складається на підставі діагностики. Вартість акту 50 грн.

Відправка техніки в сервісний центр реалізується, за рахунок відправника (клієнта).

Відправка техніки з сервісного центру - оплачується NG GROUP - тільки в тому випадку, якщо ремонт гарантійний.

Залишились питання?

Напишіть нам і наші менеджери зв’яжуться з вами найближчим часом.