Гарантія

Які товари супроводжуються гарантією?

Всі товари, придбані у компанії NG Group, супроводжуються гарантією виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний лист виробника, гарантійний талон, або документ, яких підтверджує купівлю.

Що робити, якщо товар не підійшов?

Якщо товар Вам не підійшов, Ви можете обміняти або повернути його протягом перших 14 днів після покупки. Це право закріплено Законом України «Про захист прав споживачів».
Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п.

Також потрібно зберегти:

  • повну комплектацію товару;
  • цілісність та всі компоненти оригінальної упаковки;
  • ярлики;
  • заводське маркування.
Як відправити обладнання «на гарантію»?

Якщо товар чомусь не працює, або працює не так, як треба, і:

  • Ви впевнені, що обладнання не працює не з вашої провини (див. В яких випадках гарантія не надається)
  • Ви маєте обладнання у повній комплектації (див. В якому вигляді потрібно відправляти обладнання на гарантію)

Тоді Ви можете відправити товар на гарантійний ремонт. Для цього:

Крок 1. Зв'яжіться з нашими фахівцями у зручний для Вас способ (телефонний дзвінок або залиште заявку в особистому кабінеті).

Крок 2. З вами зв'яжеться наш фахівець й уточнить деталі відправки.

Крок 3. Відправте товар в наш сервісний центр.

Крок 4. Наші фахівці проведуть експертизу:

  • Якщо обладнання вийшло з ладу з вини виробника і не підлягає ремонту, ми відправляємо його на завод виробника. Діагностика та ремонт можуть зайняти від 2 тижнів до 3 місяців, в залежності від місця розташування виробника та особливостей товару. Після ремонту або заміни, його повернуть Вам.

Якщо обладнання вийшло з ладу НЕ з вини виробника (наприклад згоріло після грози (див. В яких випадках гарантія не надається), то воно не підлягає гарантійному ремонту. Ви можете залишити його на платний ремонт (варіанти платного ремонту можна уточнити у нашого менеджера) або сервісний центр поверне Вам обладнання без проведення ремонту.

Скільки чекати обладнання з ремонту?

Якщо обладнання вийшло з ладу з вини виробника і не підлягає ремонту в сервісному центрі, ми відправляємо його на завод виробника. Діагностика та ремонт можуть зайняти від 2 тижнів до 3 місяців, в залежності від місця розташування виробника і особливостей товару.

В якому вигляді потрібно відправляти обладнання «на гарантію»?

Щоб обладнання було прийнято за гарантійними зобов'язаннями:

  • необхідно надати обладнання в повній комплектації, гарантійний талон і платіжний документ;
  • товар повинен мати оригінальну упаковку, яка гарантує безпечне транспортування його до спеціалізованого сервісного центру (в деяких з випадках допускається використання іншої упаковки, але вона також повинна забезпечувати збереження товару при транспортуванні (товари без оригінальної упаковки заміні на нові не підлягають);
  • до товару має додаватися докладний опис дефектів з зазначенням ситуації, в якій проявляється кожен дефект.
Що входить в повну комплектацію товару?

У повну комплектацію товару входять: оригінальна упаковка, саме устаткування, а також блоки живлення, що супроводжує документація, антени (якщо вони були до комплекті) і т.д.

Що робити, якщо товар не має повної комплектації?

Що робити, якщо товар не має повної комплектації?Якщо товар не має повної комплектації (кабелі, драйвера, зарядного пристрою, оригінальної упаковки), то він не підлягає заміні на інший з подібними параметрами. В такому випадку можливий лише варіант ремонту товару.

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

  • порушення цілісності гарантійних пломб;
  • наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару; 
  • неправильного заповнення гарантійного талона;
  • якщо серійний номер або MAC адресу, що знаходяться в пам'яті вироби, змінені, стерті або не можуть бути встановлені.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • випадкові пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, вихід з ладу LAN (ethernet) порту (гарантія на LAN (ethernet) порт становить 14 днів);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
  • ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
За що виробник не несе відповідальності?

Виробник не несе відповідальності за сумісність свого програмного забезпечення з будь-якими апаратними та програмними засобами, що поставляються іншими виробниками, якщо інше не обумовлено в поданій документації.

Ні в якому разі виробник не несе відповідальності за будь-які збитки, включаючи втрату даних, втрату прибутку та інші випадкові, послідовні або непрямі збитки, що виникли внаслідок некоректних дій по інсталяції, супроводу, експлуатації або пов'язаних з продуктивністю, виходом з ладу або тимчасовою непрацездатністю обладнання.

Виробник не несе відповідальності за гарантією в разі, якщо зроблені ним тестування і / або тестування показали, що заявлений дефект у виробі відсутній, або він виник внаслідок порушення правил інсталяції або умов експлуатації, а також будь-яких дій, пов'язаних зі спробами домогтися від пристрою виконання функцій , не заявлені виробником.

Залишились питання?

Напишіть нам і наші менеджери зв’яжуться з вами найближчим часом.