Всі товари, придбані у компанії NG Group, супроводжуються гарантією виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний лист виробника, гарантійний талон, або документ, яких підтверджує купівлю.
Якщо товар Вам не підійшов, Ви можете обміняти або повернути його протягом перших 14 днів після покупки. Це право закріплено Законом України «Про захист прав споживачів».
Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п.
Також потрібно зберегти:
Якщо товар чомусь не працює, або працює не так, як треба, і:
Тоді Ви можете відправити товар на гарантійний ремонт. Для цього:
Крок 1. Зв'яжіться з нашими фахівцями у зручний для Вас способ (телефонний дзвінок або залиште заявку в особистому кабінеті).
Крок 2. З вами зв'яжеться наш фахівець й уточнить деталі відправки.
Крок 3. Відправте товар в наш сервісний центр.
Крок 4. Наші фахівці проведуть експертизу:
Якщо обладнання вийшло з ладу НЕ з вини виробника (наприклад згоріло після грози (див. В яких випадках гарантія не надається), то воно не підлягає гарантійному ремонту. Ви можете залишити його на платний ремонт (варіанти платного ремонту можна уточнити у нашого менеджера) або сервісний центр поверне Вам обладнання без проведення ремонту.
Якщо обладнання вийшло з ладу з вини виробника і не підлягає ремонту в сервісному центрі, ми відправляємо його на завод виробника. Діагностика та ремонт можуть зайняти від 2 тижнів до 3 місяців, в залежності від місця розташування виробника і особливостей товару.
Щоб обладнання було прийнято за гарантійними зобов'язаннями:
У повну комплектацію товару входять: оригінальна упаковка, саме устаткування, а також блоки живлення, що супроводжує документація, антени (якщо вони були до комплекті) і т.д.
Що робити, якщо товар не має повної комплектації?Якщо товар не має повної комплектації (кабелі, драйвера, зарядного пристрою, оригінальної упаковки), то він не підлягає заміні на інший з подібними параметрами. В такому випадку можливий лише варіант ремонту товару.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
Виробник не несе відповідальності за сумісність свого програмного забезпечення з будь-якими апаратними та програмними засобами, що поставляються іншими виробниками, якщо інше не обумовлено в поданій документації.
Ні в якому разі виробник не несе відповідальності за будь-які збитки, включаючи втрату даних, втрату прибутку та інші випадкові, послідовні або непрямі збитки, що виникли внаслідок некоректних дій по інсталяції, супроводу, експлуатації або пов'язаних з продуктивністю, виходом з ладу або тимчасовою непрацездатністю обладнання.
Виробник не несе відповідальності за гарантією в разі, якщо зроблені ним тестування і / або тестування показали, що заявлений дефект у виробі відсутній, або він виник внаслідок порушення правил інсталяції або умов експлуатації, а також будь-яких дій, пов'язаних зі спробами домогтися від пристрою виконання функцій , не заявлені виробником.
Напишіть нам і наші менеджери зв’яжуться з вами найближчим часом.
Напишіть нам і наші менеджери зв’яжуться з вами найближчим часом.
Напишіть нам і наші менеджери зв’яжуться з вами найближчим часом.
Напишіть нам і наші менеджери зв’яжуться з вами найближчим часом.